Den smala milen

LilySlim Weight loss tickers

lördag 13 oktober 2012

Ytterligare ett slut

Att få i mig 5 måltidsersättningar idag blev inte. Magsjukan nådde även mig. Så jag har fått i mig 2 st. Fast det var innan magsjukan började härja så jag antar att kroppen inte hann ta upp så mycket. Nåväl, sånt som händer.
Just nu ser jag dock inte hur jag ska kunna dricka fler shakes, ni vet hur det kan vara när man kräkts upp något man ätit, och detta var ju inte speciellt gott på nervägen, gissa bara hur det var på uppvägen.
Imorgon ska jag fara på Apoteket och köpa Modifast, dom ska visst vara betydligt mycket godare. I hope!

Den omtalade andedräkten är på plats, det har visst med någon sorts keton-fas. Det smakar konstant gammal ost i munnen, riktigt illa faktiskt!

Idag har funderingarna mest varit på varför det är så¨olika regler på flytet innan operation från ställe till ställe. Jag ska flyta i 4 veckor. Sen så ska jag äta måltidsersättning till en total summa av ca 500 kcal varje dag, och drick 2 liter vatten. På andra ställen i landet behöver man bara flyta i 2 veckor, och på vissa ställen inte alls. Vissa får i alla fall dricka light-läsk i mindre mängder. Varför är det så olika?

Nåväl. Nu ska jag få Oskar i säng, för jag håller själv på att somna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar