Den smala milen

LilySlim Weight loss tickers

lördag 27 oktober 2012

Målet nått för flyt

Måste reda ut rubriken lite. Målet var -11,5 kg innan operationen.
Flyt är den period innan operationen då man i mitt fall skulle leva på flytande VLCD-kost (Nutrilett, Allevo osv) i 4 veckor och under denna period skulle gå ner 10%. Jag klarade ju inte att få i mig den skiten och fick ett kostschema. Vilket gör att jag äter mindre än VLCD. Nu lever jag inte på flytande, men jag kallar det ändå flytet.
Jag gillar inte decimal så mitt mål fick bli -12 kg innan operationen.

Idag när jag ställde mig på min våg hemma så visade den att jag minskat 12,7 kg på 16 dagar, nu är det bara 12 dagar kvar innan operationen och alla kilon som rasar hädanefter är bara en bonus, tänk, det är kilon som jag aldrig mer kommer se röken av, dom kommer vara borta för gott!

Men jag är stolt över mig själv.
0,79375 kg/dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar