Den smala milen

LilySlim Weight loss tickers

onsdag 31 oktober 2012

Sjuk såklart

Imorse hade jag knappt någon röst och var jätte slemmig i halsen. Sen sjöng jag upp lite och så har det varit ganska bra under dagen. Nu ikväll började halsen krångla igen. Imorgon och på fredag så ska jag dema, 10-19.30. Och nu vet jag inte hur jag ska göra. Vill inte så gärna sjukskriva mig eftersom jag dels behöver pengarna, och sen så känns det som att dom på företaget inte kommer bli så glada. Sen så känner jag samtidigt att jag måste tillåta mig själv att vara sjuk, för nästa torsdag så ska jag opereras och det kommer inte ske om jag är minsta lilla sjuk, så om jag jobbar nu så kommer jag bara skjuta sjukan framför mig och risken att jag då är sjuk nästa torsdag är betydligt större. ÅÅÅÅÅÅÅH... Jag hatar detta immunförsvar, jag är ju jämt sjuk. Det här är väl typ 6 gången på 5 månader.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar