Den smala milen

LilySlim Weight loss tickers

söndag 7 oktober 2012

Kalasplanering

Snart fyller Alfons 5 år, den 17 november.
Han ska få sig ett riktigt barnkalas. Han ville bjuda alla på avdelningen Stjärnan. Och givetvis kan jag inte säga nej. Andreas är nog rädd att det ska spåra ur med underhållning av trollkarl och clown, varför inte en hel cirkus. Men budgeten är snäv så det blir ett vanligt hederligt barnkalas med fika, tårta och saft. Kanske lite lekar också.
Men vad jag än säger så säger Andreas bara, lugna ner dig nu. Lugna ner mig? Jag fixade ju kalas för Oskar och hela hans klass, med en ännu snävare budget så jag förstår inte varför han ens är orolig.
I alla fall... Jag ska inhandla lite material för att pyssla ihop alla inbjudningskort och detta hade jag tänkt göra idag, för det lär säkert ta lång tid innan jag är klar med dom, därför är jag ute i god tid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar