Den smala milen

LilySlim Weight loss tickers

söndag 14 oktober 2012

Lite lättare

Det är 3 saker som är lite lättare. Räkningen, magsjukan och jag.

Jag har legat vaken typ halva natten med ett sjukt magknip, ibland trodde jag seriöst att döden knackade på när hjärtat rusade lite och magen vände sig ut och in. På morgonsidan lättade det lite och jag lyckades sova ett par timmar. Nu mår jag betydligt bättre men jag vågar nog inte ropa hej riktigt än.

Rökningen drogs ner till endast 5 cigg igår, vilket är betydligt bättre än 15-20 st. Vi får se hur det går idag.

Och sen ställde jag mig på vågen idag igen. -4,5 kg på 4 dagar.
Nu har jag ju iofs haft magsjuka så eventuellt kanske det går upp ett kilo idag när jag fyller på med mina 500 kcal, vi märker väl.

1 kommentar:

  1. Du är duktig. Kämpa på, så kommer det att gå vägen. Kan jag hjälpa dig på något sätt så finns jag här. Kram från din mamma !!!

    SvaraRadera