Den smala milen

LilySlim Weight loss tickers

onsdag 31 oktober 2012

Vilket kalas-paket

Idag kom paketet från Barnkalaset.se
En duk, servetter, tallrikar, tatueringar, skedar, serpentiner, sugrör och tårtljus, allt i Angry Birds-anda. Alfons är nöjd. Han är inte speciellt mycket för Angry Birds längre, men kalastemat gillade han. Och jag med. Nu saknas ballonger, tårta, cupcakes och kakor. Presenten är också inhandlad, ett Wii i röd kulör med 3 olika spel. Jag tror han kommer gilla det. Tänk, för 5 år sen låg han lugnt och stilla i min mage, han rörde sig inte mycket där, ibland funderade jag på om jag bara hade blivit fetare. Idag är jag mindre tjock, ganska exakt 25 kg, och han är större, lång som sin far och han är aldrig stilla under sin vakna tid. Fina fina pojke.


1 kommentar:

  1. Han är verkligen en fin pojke, mormors store "gosse". Tur också att han har en mamma som gillar att pyssla och göra roliga kalas. Bara 17 dagar kvar så blir han fem år. Hur kan tiden gå så fort???

    SvaraRadera