Den smala milen

LilySlim Weight loss tickers

lördag 20 oktober 2012

Drop-in på mentalsjukhus

Barnen har just drivit mig till vansinne. Herman vägrade vila idag så han är gnällig. Oskar klev in till middagen och började gnälla innan han ens hade smakat, vilket leder till att Alfons högg direkt och vägrade äta alls, vilket leder till att Herman, som först åt med god aptit också vägrade äta och spottade i maten.
Jävla ungar! Dom skulle få prova vara utan mat! Givetvis var det ju något som inte ingick i deras meny, pizza, hamburgare, palt eller köttbullar.
Sen så står dom och gnäller om att dom vill äta chips, godis och chokladbollar.
Kunde jag så skulle jag checka in på annan ort just nu.
När Andreas kommer hem ska jag lägga mig under täcket. Han har knappt varit hemma med barnen på länge nu, så nu är det hans tur. Gnäller han så ryker något av hans tre intressen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar