Den smala milen

LilySlim Weight loss tickers

tisdag 9 oktober 2012

Det kan inte vara sant

Nu blev det mycket...

För några veckor sen så fick jag min tid till kirurgen för snack om operationen. Innan detta samtal så ska man fara på Vårdcentralen och lämna lite blod för att kolla så allt står rätt till. Nu ikväll kom jag på att det har jag helt glömt bort, och imorgon ska jag till kirurgen.
Det är väl antagligen inte hela världen, jag får väl fixa det i veckan eller nåt. Om han nu inte kan kolla på blodproverna som togs förra helgen, men jag skulle tro att det inte går.

Sen så har vi ju just nu denna magsjukan på Herman, han har ätit jätte dåligt idag, middag hoppade han över helt och hållet. Nu hoppas jag bara att han inte kräks mer och att natten blir lugn.

Vi har flyttat vår säng i vardagsrummet eftersom att renovering av vattenskadan pågår i toaletten och sovrummet och eftersom toastolen just nu står i hallen så är det ett stort hål rakt ner i avloppet vilket leder till stank, och eftersom dom har sågat upp väggen mellan toaletten och sovrummet så luktar det även där.

Imorgon är det min penicillin-kur slut, och vad händer då idag. Jo, smärtan i halsen kom tillbaka. Så jag vet då inte om det inte funkade. Hostan blir bara värre och värre just nu också.

Sen så har Alfons en trist period just nu, han har senaste veckan haft minst ett utbrott varje dag, ibland har det blivit flera utbrott på en dag.



Sen är det ju massa andra saker också som pågår.
Jo, just nu är det lite för mycket för min smak. Men som jag brukar säga, man får inte mer än man klarar av.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar