Den smala milen

LilySlim Weight loss tickers

söndag 7 oktober 2012

Stadsrepa

Jag tog en tur på stan, dock var affären som jag skulle besöka stängd. Så det blev inget material till inbjudningskorten ännu. Förhoppningsvis imorgon.
Men jag for på Game och slipade upp ett spel till Alfons och Oskar får också en liten present.
Sen så har jag inhandlat en jacka, modell varmare, till Herman. Och så köpte jag galonhandskar till Alfons, i detta regn och rusk behövdes det eftersom han vuxit ur dom han haft tidigare så dom har Herman tagit över.
På tal om rusk, hösten är här och det innebär mörker ute och tända ljus inne. Så jag införskaffade ljuständare eftersom att min dog idag. Och jag laddade även upp med batterier så pojkarna kan spela.
Jag målar ju dessutom om en hel del, så en låda plasthandskar behövde jag.
Allt som allt gick det på 580 kr, ganska bra pris för allt detta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar