Den smala milen

LilySlim Weight loss tickers

onsdag 17 oktober 2012

Halsont

Det är sjukt irriterande med min hals, det går mig på nerverna. Jag hade ju för några veckor sedan halsfluss, fick antibiotika, det slutade ta ont i halsen. Men så fort jag slutade med kuren efter 10 dagar så började det ta ont igen. Förra veckan var jag till en läkare på Sensia vårdcentral, där fick jag möta en dansk läkare som gjorde lite tester, men hittade inget. Smärtan har bytt halsmandel och verkar ha tänkt ta över mitt liv. Eller i alla fall min sömn. Jag kan inte svälja utan att det ska ta fruktansvärt ont. Jag skulle verkligen behöva hjälp mot detta. Men jag kan inte betala Vårdcentralen just nu. Något är ju otroligt fel men dansken och jag förstod knappt varandra och jag önskar nu att det fanns någon sorts reklamationsrätt på läkarbedömningar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar