Den smala milen

LilySlim Weight loss tickers

torsdag 18 oktober 2012

1 vecka avklarad

Jag har nu klarat av en vecka.
En vecka av maximalt intag av 570 kcal/dag. Det blev ju betydligt mindre egentligen eftersom jag inte fick i mig speciellt mycket dom första dagarna, och det jag fick i mig kom upp.
Jag kommer fortsätta så här i 3 veckor till, sen så sticker dom kniven i mig. Jag är otroligt nöjd över mig själv och min insats så här långt. Oftast när jag har dietat så här jag haft ett intag på ca 1400 kcal, nu äter jag alltså mindre än hälften. Det är inte helt lätt alla gånger men det måste gå. Vågen visade idag att jag gått ner exakt 5 kg under denna veckan. Nu är det 6,7 kg till som måste bort under dessa 3 kommande veckorna.
En fjärdedel avklarad i tid och fem tolftedelar i vikt. Jag ligger bra till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar