Den smala milen

LilySlim Weight loss tickers

måndag 15 oktober 2012

Mår toppen!

Gud vad jag mår bra nu. Jag har inte ätit alla mål mat, men nästan.
Nu ska jag bara hälla i mig allt vatten eftersom jag ska ta fasteprover imorgon så är det bråttom nu.
Jag känner mig gladare och piggare. Hjärnan funkar och har åter igen gått till den kreativa fasen.

Efter samtalet med dietisten så var det ganska mycket känslor som kom upp. Jag känner mig misslyckad som inte klarar av att flyta. Och sen fick vi prata ett litet tag om min gamla ätstörning som jag hade när jag var 18, eftersom jag har problem med att dricka vatten då vatten var något jag hetsade i mig och kräktes upp. Känslan om misslyckandet är nu borta. Eftersom att jag nu äter mindre kalorier och mer protein än med flytande kost.

Jag känner mig lycklig igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar