Den smala milen

LilySlim Weight loss tickers

fredag 2 november 2012

TGIF

Nu är det äntligen helg. Har haft en sån där jobbarvecka som jag inte riktigt gillar annat än när lönen kommer in på kontot. Igår och idag har jag demat, ost, 9,5 timmar bägge dagarna. 12 sorters ostar som såldes slut på, så det har varit ungefär lika många ersättningsvaror. Roligt men mycket att hålla i huvudet, namn, priser, medlemspriser, rabatter, lagringstid, smaker osv.

Nu är jag på väg hem i regnet. Har köpt en andel av något spel, vet inte vad det är, tror det är hockey, någon som tydligen var duktig har gjort raden. Han hade gjort en rad tidigare i veckan också och drog in 900/andel alltså 900x6. Hoppas han hade tippat rätt denna gång också. Imorgon får vi se.

Det bjöds på tårta på jobbet idag. Frustrerande! Men jag lyckades motstå. Guldstjärna till mig.

Skepp o hoj!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar