Den smala milen

LilySlim Weight loss tickers

söndag 11 november 2012

Det är inte bara kröjm

Jag vet att det bara blir klagomål här på bloggen. Jag verkar nog vara världens mest deprimerade människan på jorden. Men riktigt så är det inte.
Jag är glad att operationen är gjord, att jag har fått komma hem och att allt verkar väldigt normalt.
Men min längtan efter normal mat är så enorm just nu. Hårdbröd, hemmagjorda köttbullar, husmanskost... Just nu äter jag 1,5 dl yoghurt till frukost och kvällsmål, 1,5 dl smoothie till två Mellanmål och egentligen ska jag äta 1,5 dl soppa till lunch och middag, men det går inte ner, sitter bara och hulkar. Jag ska försöka hitta något som funkar.
Allt just nu är flytande form, det passar inte riktigt mig, jag gillar fast mat. Nåväl, om 6 veckor är jag där, då får jag äta vad jag vill.
Jag är glad att jag valde att göra operationen även om det just för tillfället bara känns bajs med äcklig mat och ganska mycket smärta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar