Den smala milen

LilySlim Weight loss tickers

onsdag 7 november 2012

Samtal från kirurgen

Idag ringde sköterskan på kirurgavdelningen. Jag förstod vad som skulle hända och kände att jag bara ville lägga mig och gråta. Operationen skulle inte bli av imorgon. Men ack så fel jag hade. Dom ville att jag skulle komma in ikväll istället. Så att imorgon bitti är jag först ut att göra operationen. Jag är så glad att få detta överstökat. Så det blir två nätter som ska spenderas på sjukhuset, minst.
Nu är fjärilarna mer konstanta i magen, förhoppningsvis blir dom trötta om en stund och somnar till.

1 kommentar:

  1. Så härligt, då är du på plats. Det är duschning och förberedning och att få vara först in för op är det bästa. Ta det nu lugnt och jag önskar dig av hela mitt hjärta att allt ska gå bra. Älskar dig, varma kramar och lycka till.

    SvaraRadera