Den smala milen

LilySlim Weight loss tickers

lördag 10 november 2012

Hemma efter operationen

Nu har jag gjort min Gastric bypass. Allt har gått jätte bra. Just nu är jag galet blå om armarna, men i övrigt ser jag riktigt pigg ut tycker jag.
Jag minns inte att jag kom hem igår, men det spelar väl liksom ingen roll.
Idag har jag ätit min första måltid. Till frukost 1,5 dl yoghurt, det tog mig 1 timme och 10 minuter att få ner det. Bara för att jag är rädd för att börja dumpa (kräkas, hjärtklappning, somna) vilket man kan göra om man äter för fort. Jag blir antagligen tuffare med tiden.
Andreas är och hämtar hem barnen just nu som har varit hos mormor och morfar ett par dagar. Känns jätte skönt att få hem dom, saknar dom verkligen!
Nu ska jag vila lite snabbt så jag orkar med pusskalas sen när älsklingsungarna kommer hem.

1 kommentar:

  1. Dom längtar verkligen efter mamma och pappa. Vi är så stolta för Herman har börjat säga momor och morfar klart och tydligt.Kram <3

    SvaraRadera