Den smala milen

LilySlim Weight loss tickers

söndag 4 november 2012

4 dagar kvar nu

Jag har nu gjort detta i 24 dagar.
Det har varit 24 dagar av glädje, sorg, förtvivlan, orkeslöshet, sug, frossa, irritation, jag kan fortsätta uttrycka känslor angående dessa 24 dagar länge. Men under detta känslomässiga slagsmål inom mig själv så har jag gått ner 17,5 kg.

Det är nu bara 4 dagar kvar till operationen (GBP) och jag är livrädd samtidigt som jag ser fram emot den.
Förra svängen jag bantade så skrev jag ett inlägg om hur jag alltid börjat banta på måndagar. På måndag startar jag mitt nya liv. Men den gången så skrev jag om att måndagar inte verkar vara ett vinnande koncept. Så nästa gång skulle jag börja en torsdag. Så blir det denna gång. Och detta är sista gången!

Igår kokade jag soppor att stoppa in i frysen så att jag slipper ställa mig och laga mat direkt jag kommer hem från sjukhuset. Jag gjorde tacosoppa, smakade inte helt fantastiskt!


1 kommentar:

  1. hoppas och ber att din väg ska vara rak och lyckosam.

    SvaraRadera