Den smala milen

LilySlim Weight loss tickers

måndag 25 juni 2012

Lön in - lön ut

Jag lyckades dra in en ganska bra lön denna månad, istället för 5000 blev det 17 000. Inatt kom lönen in på kontot och jag låg i en timme och vred och vände på mig. Tillslut orkade jag inte mer så jag klev upp, hämtade räkningar som låg under urakut. Betalade bort över 17 000 kr, mer än min lön. Men jag ligger fortfarande långt långt efter. Men nu kan jag med gott samvete somna och veta att vi har tak över huvudet och ström.
Allt annat måste tyvärr vänta om vi ska ha mat på bordet också.

2 kommentarer:

  1. Åh vad duktig du är!! Fan vad stolt jag blir! :)) förstår att det svider, samtidigt som det känns skönt!

    SvaraRadera
  2. Hur länge blir dom borta?
    Jag jobbar till 21 ikväll, och 17-21 imorgon och delat pass på onsdag. Men torsdag är jag ledig, fredag 9-13 och lördag ledig och söndag 14-20..ganska hattigt men nu har du hela veckans schema så det är bara att boka in dig på dom lediga timmarna som passar! :)

    SvaraRadera