Den smala milen

LilySlim Weight loss tickers

lördag 30 juni 2012

Förbannade dag

Alltså denna dag slår fan allt.
Nu vill jag bara gråta tills jag somnar.

Den väntade mensen kom.

Sen började Camilla surra med mig om att färga håret. Det slutade med att jag tog beslutet att blondera mig, det var inte Camillas förslag. Det slutade med ett förstört linne och jag ser ut som fan i barret. Det är kritvitt närmast botten, sen blir det gulfläckigt för att sen i topparna vara fint. Det ser verkligen förskräckligt ut, VERKLIGEN! Jag skulle ha lyssnat på Camilla och färgat det i någon färg istället.

Sen inser jag när jag kollar busstider att det går ingen nattbuss. Varför vet jag då fan inte, så det fick bli taxi hem, hade ju liksom inget jävla val.

Väl hemma så gör jag en grotesk upptäckt, min nya lampa, som jag hunnit ha i mina ägor i 4 dagar, har katten lekt med och nu är den liksom inte lika fin längre.

Jag tänkte att om jag går på toa och går och lägger mig så kan ju inget mer hända denna dag, så jag går på toa och gör upptäckten att jag inte har några bindor hemma.

Hur kunde det bli så här jävligt?



1 kommentar:

  1. .. skickar en tröstkram!
    Jag har också gjort misstaget att prova blondera håret.. det har slutat med blonda hårrötter och typ clownorange på resten.. jag skyndade då att färga om håret i en mer rödbrun nyans igen..

    SvaraRadera