Den smala milen

LilySlim Weight loss tickers

fredag 15 juni 2012

Gnäll

Jag har verkligen inte sovit bra senaste tiden. Senaste natten sov jag bara 50 minuter. Jobbat ganska ordentligt senaste veckorna också. Det är som att ju mer jag gör ju mindre sover jag. Och värken blir bara värre och värre. Alvedon hjälper i typ 30 minuter, ibland inte alls. Det tar ont att ligga, sitta stå, gå, duscha, bära... Det tar ont i huden, leder och muskler. Och det tar ont näst intill hela tiden. Livskvalitet = 0! Faktiskt.

Ikväll lyckades jag somna efter intag av piller, vaknade sedan efter ett tag av värken. Smärtstillande hjälper inte mer, och det har inte gått tillräckligt lång tid för påfyllning. Så här ligger jag vaken och kröjmar.

Blicka framåt - jo, om 100 år är det över.

Ja, det blev typ bara gnäll, gnäll och lite mer gnäll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar