Den smala milen

LilySlim Weight loss tickers

lördag 9 juni 2012

Ensam hemma

Idag vaknade JAG först i huset. Kände mig utvilad och på bra humör.
Vi drog till Storheden och inhandlade en elvisp, äntligen, jag har varit utan länge nu. Det blev inhandlat greja till bilen också, otroligt tråkiga utgifter.
Väl hemma började jag planera bakning eftersom jag hatar att inte ha fika i frysen då man får främmande. Under tiden så lyckades Andreas och Linus få igång bilen. Så då åkte Andreas och Herman också till Pilträsk. Själv ska jag försöka städa lite och baka. Jag hade tänkt börja baka ikväll, men råkade somna sittande i soffan. Nåväl, allt är då inhandlat i alla fall så jag kör hårt imorgon istället.

Jag och Frans ligger och har det skönt och försöker njuta av lugnet även om jag tycker det är riktigt jobbigt och saknar familjen massor.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar