Den smala milen

LilySlim Weight loss tickers

torsdag 28 juni 2012

Hög arbetsmoral

Jag har många gånger fått höra att det är ingen som tackar en för att man jobbar när man är sjuk. Men jag har hög arbetsmoral och fixar inte att sjukskrivna mig.
Och det är sant, ingen har tackat mig personligen med orden tack för att du jobbar trots att du är sjuk, men jag tror på krama. Jag kommer bli tackad en vacker dag, på ett eller annat sätt.
Det är klart att det känns tungt på morgonen när man vaknar, men man får bita ihop, klara dagen och när dagen är slut så får man klappa sig själv på axeln och säga tack mig själv, jag är så jävla grym.
Imorse kunde jag knappt få upp ögonen och efter några timmars vakenhet var ögonen fortfarande svullna, man känner sig ej så tjusig.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar