Den smala milen

LilySlim Weight loss tickers

söndag 19 augusti 2012

Vad är klockan?

Inatt så kom Alfons över i vår säng. Han hade tänt lampan i taket, men det hade vi inte märkt. Jag var helt säker på att det var morgon, kring 7-tiden eftersom "solen" hade gått upp. Sen började Herman gråta så Andreas gick dit för att kolla läget, när han gick ut ur rummet så blev det plötsligt mörkt, han släckte lampan i taket. Jag hade ju börjat förbereda mig på att börja kliva upp och låg vaken. Andreas kom tillbaka och frågade om lampan var tänd i taket, ja det var den, han släckte den ju. Jag frågade vad klockan var, halv 3 typ. Andreas somnade om ganska snabbt, själv låg jag vaken i lite över två timmar. Så idag blir det extra många gäsp skulle jag tro.

1 kommentar:

  1. Förlåt, men jag måste skratta. Ni har det som alla andra barnfamiljer. Ganska komiskt, kommer ni att tycka snart. Kram

    SvaraRadera