Den smala milen

LilySlim Weight loss tickers

fredag 24 augusti 2012

Denna dagen tog också slut

Ja då var denna dagen slut, massa häng med finaste bruttan i välden.
Herman är otroligt orolig i sömnen så jag gruvar mig för att gå och lägga mig, är så sjukt jobbigt att måsta kliva upp, på med morgonrocken och gå till andra sidan lägenheten. Men samtidigt så är ju sängen den enda som kan söva mig.
Alfons har fortfarande inte varit ut något sedan gårdagens incident. För mig känns det ärligt talat bara skönt, jag gillar uppenbarligen inte världens erbjudande där ute.
Och eftersom Andreas jobbar natt så hoppas jag att Alfons kommer över i natt och sover med mig, det är det skönaste jag vet.
Sen så kan jag tillägga att jag avskyr människor som tror att dom är något dom inte är. Personer som sätter regler och pekpinnar men som själv inte behöver följa reglerna. Och som gärna ger kritik men målar upp sig själv som offer när hon får kritik. Sablars!
Imorgon är en ny dag, en cigg och sen ska jag pressa ihop fjädrarna i sängen! God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar