Den smala milen

LilySlim Weight loss tickers

tisdag 28 augusti 2012

Uppkäftiga unge

Den där pojken som försökte slita av kläderna på Alfons förra veckan, var här ute på vår gård idag igen. Alfons har ju inte så gärna varit ute och lekt något sedan dess och idag så lovade jag honom att vara ute med honom. Den där pojken var inte alls kaxig först, men så fort Andreas lämnade gården var det som att det vände, han började direkt vara elak mot Alfons."Du är dålig på det där" "Varför har han ett halsband, töntigt." "Hur kunde du ramla där? Det är ju enkelt." Alfons svarade honom aldrig när han sa dessa elakt riktade sakerna. Till slut så brann det för mig, jag bad honom lämna gården, väldigt vänligt. Han lyssnade inte. Jag sa åt honom typ 3 ggr till med snäll röst, varje gång sa han bara till W, en annan kille som både Alfons och Oskar gillar jätte mycket, "Kom W så far vi" Men W ville inte, han ville vara med Alfons. Och tillslut sa den elaka pojken "Varför vill du det? Han är ju en tönt." Jag stämde om mina stämband och bad med mycket arg ton honom att gå. Han flinade bara. Så här höll det på ett tag. Tillslut sa jag till Alfons att nu var det dags att gå in, Alfons frågade om W fick följa in och W frågade sin mamma och det gick bra. Den dumma pojken försökte gå in med oss, som att inget hade hänt. Men jag sa bara att han inte var välkommen hem till oss, förklarade varför och då säger han "Jävla kärring, jag ska ringa polisen på dig." Jag sa att det bara var fritt fram. Han ilsknade till ännu mer och kallade mig horkärring och hotade med att han skulle fara hem och hämta en kniv och köra ner den i halsen på mig. Då stängde jag bara dörren och han for.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar