Den smala milen

LilySlim Weight loss tickers

lördag 11 augusti 2012

Loppisfynd

Idag var vi på Hertsödagen. En av Luleås största loppmarknad. Efter 1,5 timme så hade vi kollat igenom ungefär hälften. Andreas skulle iväg så jag hann inte med allt jag ville.
Med drickor, kaffe, karusell, lite småkrafs till barnen och detta till mig så hade vi bränt ca 250 kr och det var då inte jag som förstörde mest.
Jag köpte en vit oanvänd PS FÅNGST för 5 kr. Denna har jag tänkt ha inne i toaletten. Och så en sån där hackare eller vad jag då ska säga stod jag och tittade på, den var helt oanvänd och priset var 10 kr, men jag backade ur när jag såg att det var en spricka i den, hon som sålde den ville inte sälja den längre så hon gav den till mig, tänkte att den håller väl så länge den håller, tackade och tog emot. Tyget är två gardinlängder, men jag har eventuellt andra avsikter med det än att hänga i fönstret, detta kostade 40 kr. Ramen betalade jag 30 kr för och hade tänkt skriva några ord istället för att sätta bilder, men vi får se om det kanske blir något annat eftersom Herman knuffade den i backen så glaset sprack.
Jag är nöjd!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar