Den smala milen

LilySlim Weight loss tickers

lördag 12 maj 2012

Väntan...

Ligger här i sängen och inväntar effekten av en näve tabletter. Nacken och ryggen är under all kritik just nu.
Jag är egentligen trött som få, men värken knackar och plingar på som en galen mördare.
Ibland önskar jag faktiskt att jag fick bryta ett ben eller en arm, då kanske man fick vila sig lite.
Jag vet att jag gnäller, men det är verkligen pissigt att aldrig få vila när man känner sig som en överkörd räv som saknar halva kroppen och ingen kan hjälpa en. Utmattande! Utmanande! Utdött!

1 kommentar:

  1. Det är bättre att säga hur man mår, så dina medmänniskor vet varför du fräser. Försök att ta tabletterna lite tidigare. Du har värk, och mycke omkring dig. Men du har såå mycket att glädjas åt. När du har ont, försök då tänka på något positivt. GLÖM för fan inte bort att be om hjälp. Du vet att jag älskar dig, om det är till någon tröst. Du har mycke KÄRLEK omkring dig. Barn som älskar dig och en man som älskar dig. Tänk på dessa ord när det är som jävligast. Ta mina råd eller skit i det och gör dina egna misstag. Kram min lilla flicka.

    SvaraRadera