Den smala milen

LilySlim Weight loss tickers

onsdag 30 maj 2012

Dag 2 av 5

Ja det gick igår också, men jag var så trött så jag somnade när jag skulle uppdatera bloggen.
Vi var i alla fall på sjukhuset ett bra tag och sen for jag och jobbade, det gick snabbare än förväntat så jag hann röja lite hemma också efter att ha hämtat barn från dagis och skola.

Jag hade verkligen en dålig dag igår när jag kom hem, gnällde och skällde på allt som kom i min väg, framför allt barn. Var mest därför jag städade, för att ta ut lite irritation på dammsugaren istället. Så fort jag var klar och sätt i soffan och gjorde läxa med Oskar så springer grannens unge in med skorna. Då brann jag av på riktigt.

Den här veckan önskar jag verkligen att jag bodde i ett litet skjul mitt ute i skogen där ingen kunde hitta mig.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar