Den smala milen

LilySlim Weight loss tickers

fredag 11 maj 2012

Analyserar Facebook

Alla har vi våra problem och funderingar.

Märtas chokladfabrik håller på att ta över Facebook genom att ladda upp varenda bild som finns på choklad. En vild diskussion om SD pågår. Folk har mass-debatter om dagis är bra eller inte för barn under 2 år. Det sprids filmer och musik, vissa bra andra helt sinnessjuka. Man försöker se skillnaden på vit makt-musik och Ultima Thule. Och man klagar på att man inte kan sova.
Vissa frågor lär aldrig få något svar, men jag vet att jag struntar i blankt i chokladdoppade äpplen, jag tycker att man röstar på vilket parti man vill, jag har satt mina barn på dagis när dom blivit 1 år och dom växer och mår bra ändå, det är ju en lekplats, inte en anstalt liksom. Filmer som är roliga bör spridas, filmer där barn misshandlas bör anmälas. Vissa gillar dansband, vissa gillar rock, vissa gillar Backstreet Boys, andra gillar Hel, låt dom. Vissa somnar snabbt, andra ligger och vrider och vänder sig en hel natt, har man allvarliga problem finns det hjälp att få.

Jag däremot, jag har planerat nästa veckas mat. Alltid måste man planera och fundera när man har en snäv och begränsad budget.

Alla har vi våra problem och funderingar.

1 kommentar:

  1. Det är många tankar i ditt huvud, hoppas du släpper dom nu. Jag beundrar dig som kan planera hela nästa veckans mat. Det är ett måste med snål budget och troligen ganska skönt att veta vad man ska laga till middag varje dag. Vet att du har mycke värk, men som mamma måste allt rulla på iaf. Älskar dig min lilla flicka. Du vet att jag finns här. Kram

    SvaraRadera