Den smala milen

LilySlim Weight loss tickers

måndag 7 maj 2012

Holter EKG

Imorgon bär det av mot Sunderbyn på sjukhuset. Jag ska göra ett Holter EKG, vilket innebär att jag kommer ha tre elektroder på bröstkorgen som kopplas till en dosa för registrering av EKG under ett dygn. Detta för att se om det kan hittas något knas på hjärtat som orsakar att jag svimmar då och då. Jag har svårt att tro att det beror på det, och jag skulle vilja påstå att det måste vara svårt att mäta detta på ett dygn eftersom det kan gå några veckor tills jag svimmar. Nåväl, jag ska inte klaga, jag är glad att orsaken undersöks, för kan man göra något för att förhindra det så är jag tacksam. Senast slog jag mig rejält och jag tänker fortfarande på vilken tur att jag inte bar på Herman.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar