Den smala milen

LilySlim Weight loss tickers

måndag 21 maj 2012

Älvsbyn

Imorgon ska jag åka till Älvsbyn och jobba lite. Ska plocka lite och skylta lite på Coop Extra. Fantastiskt roligt om jag får säga det själv. Jag har sagt det förr och jag säger det igen, att jobba som butikskonsulent är grymt roligt. Jag får åka runt i massa butiker och träffa massa roligt folk, fantastiskt!

Tänkte att jag även skulle hinna en sväng på Handplockat och handla för presentkortet jag fick av mina bröder med familjer när jag fyllde år. Får se vad jag kan hitta. Presentkortet är då packat i alla fall.

Förhoppningsvis så kommer Alfons med mig hem imorgon också. Han stannade hos sin mormor och morfar men jag fick höra att han längtade hem till mamma, så mitt hjärta värker och jag saknar honom enormt mycket efter en dag, började sakna honom redan i bilen på vägen hem. Så jag håller tummarna att han fortfarande har hemlängtan imorgon.

I veckan är det projekt rumbyte här. Oskar och Alfons vill dela rum igen så dom ska få ta vårt sovrum eftersom det är största rummet, vi tar Oskars rum och Herman ska få ta Alfons rum. Jag tror att det kommer bli riktigt bra faktiskt.

Nu ska jag försöka sova lite, imorgon är det en ny dag att lägga till facket dåtid. Godnatt!

1 kommentar: