Den smala milen

LilySlim Weight loss tickers

tisdag 18 september 2012

Själviskt

Jag hatar själviska människor, folk som bara tänker på sitt eget bästa och helt och hållet lämnar ute omgivningens åsikter. Framförallt när omgivningen kommer drabbas.
Just nu känner jag mig otroligt upprörd, över flera saker. De senaste dygnen har jag fått så mycket information så hjärnan är helt förlamad, kanske egentligen inte över mängden med information, mer för informationens innehåll och konsekvenser. Just nu kan jag bara stå och titta på, vet inte riktigt om jag är åskådare eller statist. Kanske mer som en statist när jag tänker efter, jag har inte någon stor roll och kan inte påverka scenerna, utan jag blir bara styrd hur jag ska handla.
Som vanligt vänder jag andra kinden till och går vidare. Mest illa mår jag över hur min egna son kommer slås ner av detta i framtiden.
Tack och hej, nu ska jag styra upp en grej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar