Den smala milen

LilySlim Weight loss tickers

torsdag 20 september 2012

Mindre upprörd

Ikväll somnar jag mindre upprörd än igår. Varför? Jo, för att jag har fått träffa min underbara. Hon kan alltid få mig att skratta tills jag gråter. Hon är helt enkelt bäst i världen.
Hon kom och plockade upp mig när hon slutat jobbet och då för vi och käkade och sen hamnade vi på Preem på Mjölkudden, vårat lotteri-ställe, vi köper några lotter sitter och fantiserar om vad vi ska göra av alla pengar vi kommer vinna. Och Camilla sitter och funderar på vilket ordning hon ska skrapa fram siffrorna för att det ska bringa mest tur. Det slutar oftast med att vi vinner några små vinster som vi sedan plockar ut nya lotter för och tillslut är lyckan slut och vi svamlat lite med personalen. När hoppet om att vinna kvällens miljon tagit slut så åkte vi hem till henne där vi surrade av oss det sista innan det var dags att avsluta kvällen. Summering av kvällens bravader: 5 skratt av 5 möjliga. Helt enkelt toppen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar