Den smala milen

LilySlim Weight loss tickers

söndag 30 september 2012

Akuten

Ja då var man här igen.

Borde ha klippkort nu.
Svimmade på morgonen och är yr nästan hela tiden. Ont i varenda bihåla, ändå bak i nacken. 159/100 i blodtryck. 98 i puls. Lite lite feber. Ont i halsen. Sen så har jag något fint ord i örat också, vilket innebär att akutläkaren gav mig en pinne att bita i för att undersökningen skulle förmodligen bli smärtsam. Det blev den också och vad jag förstod av vad han sa så hade jag fått en ordentlig öroninflammation och något har spruckit så det läker ut något, men han kunde inte se trumhinnnan.
En sak lovar jag hädanefter. När jag är sjuk så är det sängläge tills jag är frisk, kosta vad det kosta vill.

1 kommentar:

  1. När jag var liten hade jag ofta öroninflammationer, men pencilinen var så äcklig så jag slutade säga till mamma och pappa utan lät trumhinnan brista flera ggr. Det var tydligen inte så bra. Min hörsel blev väldigt nersatt, Hehe.. Hoppas du får bukt med alla dina krämpor snart. Det verkar ju så knepigt med allt. Att vila sig frisk låter som ett klokt beslut. Krya på dig.

    SvaraRadera