Den smala milen

LilySlim Weight loss tickers

söndag 8 juli 2012

Hunden angrep folk på Hertsön

Dagen har varit galen. Andreas och 3 andra har blivit bitna av en hund här på Hertsön.
Andreas har tidigare blivit intervjuad och fotad av Aftonbladet. Strax efter att Aftonbladet hade släppt artikeln om Andreas så ringde Expressen. Klockan är nu halv 1 på natten och Expressens intervju är just avslutad.
Här är artikeln från Aftonbladet.
Efter att ha varit med om detta är man lite lätt uppe i varv, man har varit uppriven över hunden, hundens ägare, hur tidningarna har skrivit osv. Och givetvis är man orolig för alla inblandade. Aftonbladet är den enda tidningen som hittills har skrivit händelsen så som den var.
Alltså, ägaren hade inte däckat och sen gick hunden till attack, hunden gick till attack men ägaren gjorde inget åt det, sen la han sig ner mitt i pissningen och somnade, väldigt påverkad. Otroligt mycket att ta in just nu.
Jag hoppas att Expressen uttrycker sig lika väl nu också.

Det kommer bli tungt med barnen nu när Andreas inte kan använda sin ena arm. Jag orkar ju inte bära barnen och det tar ca 1 timme för mig att ta mig upp på morgonen. Så jag vet ärligt inte hur detta ska bli. Nåväl, har man tagit ungarna i båten får man ro den i land, typ. Det måste ju liksom gå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar