Den smala milen

LilySlim Weight loss tickers

fredag 23 mars 2012

Sjukskriven och halvdöd

Har varit till läkaren idag som sjukskrev mig i 3 veckor. Han skrev ut massa starka tabletter och beordrade mig att vila i minst 1 vecka och jag får inte lyfta mer än ett mjölkpaket. Buhu, stackars mig. 
Min chef på Plockbolaget levererar som vanligt. Han är toppenrolig trots att jag ringer och berättar att jag är sjukskriven. Han är omtänksam och det är något jag verkligen uppskattar hos en chef. 


Läkarens utlåtande
Långvarignack/axel värk värst vä sida. Nu akut sämre med svår värk, kan inte vrida huvudet, smärta strålar ut i vä armen. Domnar i händerna. Nästan helt orörlig i nacken åt alla håll. Vriden åt höger. Axlar bilat max flex 80 och abd 45 grader. 


Dagens ris går till en person som jag ställt upp så sjukt mycket för som inte alls hade någon förståelse för att jag inte klarar av att jobba som det är just nu.
Dagens ros går till Åke på Plockbolaget för att han gör ett toppenjobb som chef!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar